FANDOM

Kabalos temos 2007

Teisingas, švarus verslas, pinigų Kabala ir kitos unikalios verslo temosEdit

1 Liežuvio valdymas ("Lašon Ara") - verslo etikos ir komunikavimo (susikalbėjimo) versle esmė. Svarbiausias verslo aspektas.
2 Milijardierių palyginimas (sir Ričard Branson, arabų princas Al-Waleed, Donald Trump, karalius Saliamonas ir kiti).
3 Nervų įtampos (stresų) ir širdies valdymas versle. Miegas, poilsis, darbingumas, produktyvumas ir gyvenimo kokybės svarba darboholikams.
4 Biblinė žydų (košer) verslo etika. Pagal Rabbi Yisrael Salanter (iš Salantų), Rabbi S.Wagshal: "Torah Guide for the Businessman", "Žydų verslo etika“ (straipsnis Žurnale “Verslo klasė” 2004.07).
5 Euristika - verslo inovatyvumo esmė. Kūrybingumas (kreatyvumas), išradingumas ir produktyvumas: Kabalos ir Vakarų civilizacijos žinios. Kūrybingumo technikų apžvalga: lateralinis mąstymas, proto šturmas (audra), serendipity, sinektika, mindmapping, TRIZ, 6 mąstymo kepurės ir daugybė kitų.
6 Pinigų Kabala. Aukso gysla. Darbas, veikla, veiksmai: 5 pastangų lygiai. Pagal rabbi Nilton Bonder: Kabbalah of money (Нилтон Бондер "Каббала денег"), „Бизнес по еврейски: 67 золотых правил“ Абрамович М.Л. ir kitus šaltinius
7 Karalius Saliamonas: legenda ir biografija. Kaip suderintььi didžiausią turtą ir didžiausią išmintį?
8 Maslow poreikių piramidė ir 5 sielos lygiai (Kabaloje - parcufai).
9 "Šaarei Binah" arba 50 gudrumo (supratimo) vartų verslui ir asmeniniam augimui. Žmogiško supratimo lubos.
10 Proto instrumentai (Mind Tools, mind boosting) - proto pajėgumo stiprinimas, "turbinimas". Metodikų apžvalga: Laiko, stresų, informacijos, bendravimo, atminties valdymas, lyderystė, kūrybingi problemų sprendimai, sprendimų darymas, projektų planavimas, praktinis kūrybingumas.
11 Žinių vadyba šiandien ir prieš tūkstančius metų. Žinių vadybos protėviai: Kabbalah bei Gnosticizmas.
12 Lyderystė, pasitikėjimas savimi ir tikėjimo galios svarba - archainis Artimųjų Rytų modelis.
13 Darbuotojų atranka (supaprastintai) ir psichometrika/psichometrija pagal NITE.org.il
14 Projektų valdymas PLIUS. Išmintingi akcentai papildantys klasikinį verslo projektų valdymą (vieną vadybos sričių).
15 Šių dienų pasaulio verslas Nr 1 - kosmoso komercializacija. Rinkos analizė, tendencijos, investavimo galimybės.Virgin Galactic, SpaceX, Armadillo, Bigelow, Masten etc.
16 Absoliutus, amžinas, objektyvus verslo sėkmės "receptas" (pagal Gurdjieff esminius etapus). Kaip ji sukonstruoti (savo darbinę versiją) arba išsigryninti? Kodėl būtent 5 fazės/organai ir kokie turi būti šie 5 tobuli elementai?

Kaip suvienyti kolektyvą? Aklas pasitikėjimas vieni kitais – komandos galia. Kodėl apsimoka kovoti už savo komandą ir savo įmonę? Kodėl reikalingas susišnekėjimas? Kodėl reikia kalbėti trumpai ir aiškiai? Kuo kenkia negatyvūs žodžiai ir leptelėjimai? Piktas žodis pirmiausia nuodai tau pačiam? Jei du kalba apie trečią, tai jau apkalbos (išimtis - objektyvus pavaldinio pasiektų darbo rezultatų įvertinimas). Apkalbos arba liežuvio nevaldymas. Ką duoda skaidrus etiškas verslas? Kodėl turi gerbti konkurentus? Nekeik turtuolio net mintyse.

VMS (Vyrų-moterų) bei tėvų-vaikų santykiaiEdit

1. Vyrų ir moterų santykių ir šeimos principai: įvadas (Šlom bayt – taika namuose).
2. Šiduch – amžini antrosios pusės paieškos, pasirinkimo ir piršlybų principai. Reinkarnacijų esmė – mylimųjų sielų paieška.
3. Šlom bayt: vyrams apie moteris ir save.
4. Šlom bayt: moterims apie vyrus ir save.
5. Šlom bayt: Knygos "Река, котел и птица" (Рабби Аарон Фелдман) analizė ir aptarimas.
6. Šlom bayt: Knygos "Две половины целого" (Рабби и раббанит Абрамов) analizė ir aptarimas.
7. Šlom bayt: dvidešimt (20) punktų, kuriuos būtina tarpusavy išsiaiškinti vyrui ir žmonai.
8. Šlom bayt: švarus, teisingas seksas pagal rabbi Šmulei Boteah.
9. Chinuch: vaikų iki paauglystės (10-14) metų auklėjimo principai.
10.Chinuch: specifinės „pereinamojo amžiaus“ "auklėjimo" problemos: paaugliai, seneliai ir anūkai, suaugusieji. Teisingi vaikų santykiai su tėvais.
11.Chinuch: knygos "Тонкое равновесие" (Эстер Гринберг) perpasakojimas, analizė ir aptarimas.

Įvadai į klasikinę KabaląEdit

1. Kabalos apibrėžimai, dažniausi klausimai ir žodynas. Santykis su monoteizmu ir kitomis religijomis.
2. Literatūros apžvalga: TANAH, Zohar, Bahir, Ecira, Raciel, TAAS (TES), Pticha, Leshem, Šaar Gilgulim, Šulhan Aruh.
3. Įvadas į Gyvybės Medį bei 10 sefirų nagrinėjimas pagal inner.org 4. 10 įvadinių rabbi Laitmano paskaitų esencija.
5. Kabala ir pyktis bei pavydas (rabbi Nilton Bonder). Pikta akis. Raudonas Rachelės siūlas.
6. Autoritetai ir mokyklos: ARI, Vilniaus Gaonas, Ašlagai, Kaduri, Eliašiv ir kiti.
7. 32 išminties savybės pagal Mozės Kordovero knygą Tomer Devorah (Deboros palmė).
ijhkhuinjkh jbhk lkjhvouijnnl cv hdzfd 8. Sielų ratai arba reinkarnacijos (ARI: Sefer haGilgulim).
9. Įvadas į 10 Sefirų mokymą (TAAS Ashlag) - gyvų būtybių ir gamtos dėsniai.
10.Pticha chohma ta Kabbala įvadas.
11.Septyni Dievo įsakymai Nojui – vietoj 10 Dievo įsakymų Mozei. Įsakymai, dėsniai ar malonumo laipsniai ? Mažieji įsakymai. Įstatymas ir malonė.
12.Knyga "Šamati" ("Постижение высшых миров") skaitymas ir apžvalga.
13. Legendinis kabalistas ir talmudistas Vilniaus Gaonas 1720-1797: biografija, mokymas, knygos.

Medicininė KabalaEdit

1. Bendri sveikatos išsaugojimo principai pagal Kabalą ir Šulhan Aruh.
2. Kaip išsigydyti astmą ?